Verzenden

  • Waar kan ik mijn bestelling ontvangen?

De bestelling kan naar elk adres worden verstuurd zoals thuis of op het werk. Daarnaast kan hij verstuurd worden naar een DPD afhaalpunt. Ben je in de buurt? Dan kan je de bestelling ook ophalen bij de The Barn van Woodstock Fashion in Den Hout NB. Let op: dit kan alleen op afspraak.

  • Wat is het levertermijn?

Heb je van maandag t/m vrijdag voor 18.00 uur besteld dan kan je de bestelling de volgende dag bij jou thuis verwachten. Bestel je zaterdag voor 12.00 uur dan ligt het pakket op maandag bij jou thuis. Een bestelling ophalen bij The Barn van Woodstock Fashion kan op afspraak.

  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Binnen Nederland
  • Afhaling in The Barn: GRATIS
  • Boven besteding € 50,00: GRATIS
  • Standaard aan huis: € 5,95
  • DPD Afhaalpunt: € 5,95
  • Buiten Nederland
  • Boven besteding € 75,00: GRATIS
  • Standaard aan huis: Zie shipping calculator bij het afrekenen
  • Afhaalpunt: Zie shipping calculator bij het afrekenen
  • Hoe werkt levering aan huis?

Als je hebt gekozen voor een levering aan huis dan sturen we je een bevestigingsmail van de ontvangen bestelling. Zodra het pakket op de post is ontvang je een E-mail met het volgnummer (met een link naar de website van het koeriersbedrijf). De transporteur zal je via deze link op de hoogte stellen van alles met betrekking tot de levering. LET OP: Als het pakket per gewone post verstuurd wordt zal je geen volgnummer ontvangen. We streven er naar de bestelling de eerst volgende werkdag bij jou thuis te leveren.

  • Welk transport-/koeriersbedrijf zal mijn bestelling leveren?

Dat hangt af van de leveringszone en het type verzending. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, zullen wij je een e-mail sturen met de Track&Trace informatie en de gegevens van de koerier.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben ten tijde van de levering?

Als je niet thuis bent op het moment dat de koerier langskomt, zal deze een briefje achterlaten of deze informatie op de Track&Trace link aangeven, zodat je contact op kan nemen om een nieuwe afspraak te maken.

Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met de koerier, gebruikmakende van jouw trackingnummer en een nieuwe afspraak maken.

Open chat
1
Hulp nodig?
Hoi, kan ik je ergens mee helpen?